Termeni și condiții

Politica de Confidentialitate
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, FAMILYLIFE („operatorul”) prelucreaza in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificare date cu caracter personal pe care ni le furnizezi despre tine, un membru al familiei tale ori o alta persoana („date cu caracter personal”) in vederea indeplinirii unor operatiuni legitime legate de desfasurarea activitatilor specifice derularii activitatii noastre.
Esti obligat(a) sa furnizezi datele, acestea fiind necesare pentru emiterea facturilor si a chitantelor. Refuzul tau determina imposibilitatea onorarii comenzilor. Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si nu sunt comunicate niciunui alt destinatar. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiezi de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a te adresa justitiei. Daca unele din datele despre tine sunt incorecte, te rugam sa ne informezi cat mai curand posibil.
FAMILYLIFE nu incurajeaza SPAM-ul, nu furnizeaza adresa ta de e-mail unor terti (persoane fizice sau juridice), nu vinde si nu ofera catre terti adresele de e-mail obtinute prin intermediul site-ului www.FAMILYLIFE.ro. De asemenea, FAMILYLIFE nu divulga datele tale personale altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul tau explicit in acest sens.
Datele tale personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile în vigoare.

Politica de Returnare
Daca esti nemultumit de produsele cumparate de la FAMILYLIFE.ro si vrei sa renunti la cumparare poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in maxim 10 zile de la receptia acestora.
Dreptul de retur in termen de 10 zile se face în baza cadrului legislativ în vigoare. Legislatia romana in domeniu privind comerțul electronic și regimul contractelor la distanta: Ordonanța nr. 130/31.08.2000, completată prin Legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanței Guvernului nr. 130/2000
Dreptul de retur in 10 zile se adreseaza clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.familylife..ro.
Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Atentie! Pot fi returnate în baza acestor legi doar produsele comandate online si care nu au fost ridicate de la sediul nostrum ci primite prin curier.
Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.
Termenul de 10 zile se calculeaza de la data la care produsele au fost receptionate de catre client.

Procedura de retur produse presupune urmatorii pasi:
1. Inregistrare cerere retur produse si obtinerea numarului de inregistrare retur (NR-RMA)
(1.1) Cumparatorul va trimite prin e-mail la adresa contact@familylife.ro o cerere cu subiectul – Cerere retur produse comanda nr. ____/_____ (trebuie specificat nr comenzii si data acestuia);
(1.2) In cadrul cererii se vor specifica:
– numar comanda si data emiterii comenzii;
– date cumparator: nume si prenume, adresa de e-mail folosita la inregistrare cont si plasare comanda online pe www.familylife.ro;
– numar factura si data emiterii facturii ce fac dovada achizitionarii produsului/produselor;
– cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produs(e) (optional);
(1.3) La acest e-mail se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, aviz de insotire a marfii/AWB;
(1.4) Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datale mentionate conform pasului (1.2) sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful – Conditii de acceptare retur produs(e));
(1.5) In maxim 24-48 ore cumparatorul va primi pe e-mail un numar de inregistrare de retur (NR-RMA) si detalii privind aplicarea procedurii de retur.

2. Conditii de acceptare retur produs(e));

  • Pentru evenimente:

Dacă ați efectuat plata pentru un eveniment FAMILYLIFE și nu ați anunțat organizatorii evenimentului, FAMILYLIFE vă oferă șansa să veniți la un alt eveniment, de același valoare, cu condiția de a vă înscrie din timp la următorul eveniment.

  • Produse

Produsul returnat trebuie:
– sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;
– in ambalajul original cu toate accesoriile si consumabilele aferente;
– fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor sau/si consumabilelor ce insotesc produsele returnate;
– cu documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, etc);

3. Constatare si validare acceptare retur produs(e)
(3.1) Dupa sosirea produsului/produselor in locatia FAMILYLIFE, personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de retur. Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de retur emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful – Conditii de acceptare retur produs(e));
(3.2) Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului prin e-mail, in maxim 24-48 ore de la primirea produsului/produselor, acestea facand referire si la taxele speciale aplicate, daca este cazul, in procesul de retur produs(e) (vezi paragraful – Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e));
(3.3) Pe baza rezultatelor comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, in a furniza acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de retur produs(e).
Inlocuire produs
Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare procedura retur si presupune inlocuire produs, vanzatorul va inlocui produsul cu unul nou al modelului specificat in comanda initiala a cumparatorului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs din aceeasi categorie de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

4. Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e)
Costuri suportate de catre cumparator:
– Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 10 zile de la receptia produsului;
– Cost transport curier pentru optiunea cumparatorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de catre vanzator ca nu indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur produs(e);
Costuri suportate de catre vanzator:
Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia la receptia produsului cumparatorul constata ca:
– Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului;
– Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului;
Rambursare sumelor
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

Nota:
1. Politica de retur produs(e) mentionata mai sus se aplica doar produselor comandate online pe www.familylife.ro ce au fost receptionate de catre cumparator persoana fizica in urma transportului prin curier;
2. Politica de retur produs(e) mentionata mai sus nu se aplica in cazul produselor comandate/cumparate in magazinele FAMILYLIFE. Pentru produsele comandate/cumparate in magazinele FAMILYLIFE se aplica procedura de retur produs(e) din respectiva locatie FAMILYLIFE unde au fost emise documentele de vanzare;
3. Pentru produsele ale caror colete reprezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, cumparatorul este rugat sa refuze receptia lor.

Plata si Livrarea
Plata
Iti oferim mai multe modalitati de plata:
– Cash, la sediul FAMIYLIFE sau la Poșta Română. Aveți opțiunea Plata prin PLATI ONLINE – cod de bare POSTA ROMÂNĂ.
– Ramburs, platesti la ridicarea coletului de la curier.
– Transfer Bancar, in conturile noastre. Vei primi toate informatiile necesare cand selectezi Transfer Bancar ca modalitate de plata.
– Online, cu cardul tau – Visa, Mastercard.
Toate platile online cu cardul sunt procesate de catre Plati ONLINE in deplina siguranta, daca alegi sa platesti cu cardul, dupa ce ai finalizat comanda vei fi redirectionat catre o pagina securizata de la PLATI ONLINE unde vei introduce detaliile platii. Noi nu citim nici nu salvam nici o data despre cardul tau. Pentru plațile cu card bancar, tranzacția va aparea pe extrasul de cont al clientului platitor ca familylife.ro .
Livrarea
Livrarea produselor se face prin courier rapid (Porumbelul).
Prin curier rapid, comanda ajunge in 24 de ore direct la tine acasa. Daca plasezi comanda azi pana la ora 13, in cursul zilei de maine vei primi coletul acasa. Daca ai optat pentru plata ramburs, va trebui sa platesti curierului suma corespunzatoare. Avantajul este ca expeditia este rapida. Dezavantajul este ca taxele postale sunt mai mari.

Contul Meu
Poti accesa contul tau oricand din meniul de la inceputul fiecarei pagini langa „Cosul Meu”.
De aici poți modifica informațiile contului tău, schimba parola, administra adresele tale, vedea comenzile tale.