Politica de Confidentialitate
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, FAMILYLIFE (“operatorul”) prelucreaza in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificare date cu caracter personal pe care ni le furnizezi despre tine, un membru al familiei tale ori o alta persoana (“date cu caracter personal”) in vederea indeplinirii unor operatiuni legitime legate de desfasurarea activitatilor specifice derularii activitatii noastre.
Esti obligat(a) sa furnizezi datele, acestea fiind necesare pentru emiterea facturilor si a chitantelor. Refuzul tau determina imposibilitatea onorarii comenzilor. Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si nu sunt comunicate niciunui alt destinatar. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiezi de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a te adresa justitiei. Daca unele din datele despre tine sunt incorecte, te rugam sa ne informezi cat mai curand posibil.
FAMILYLIFE nu incurajeaza SPAM-ul, nu furnizeaza adresa ta de e-mail unor terti (persoane fizice sau juridice), nu vinde si nu ofera catre terti adresele de e-mail obtinute prin intermediul site-ului www.FAMILYLIFE.ro. De asemenea, FAMILYLIFE nu divulga datele tale personale altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul tau explicit in acest sens.
Datele tale personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile în vigoare.
Ne angajam sa prelucram datele dumneavoastră personale în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul Romaniei.
Deorece legislația cu privire la protecția datelor personale are ca scop existența unei informari transparente cu privire la modul în care aceste date sunt colectate, folosite și protejate de câtre noi atunci când interacționați cu noi prin participarea la evenimente, seminarii, grupuri, întâlniri de mentorare, sau cumpărați mareriale prin intermediul site-ului nostru. Acest document are rolul de a vă informa și de a clarifica aceste lucruri.
Aceasta politică de confidențialitate poate fi actualizată în funcție de diversificarea specificului și activitîților noaste sau daca apar modificări în legislație care impun modificarea ei. Fiecare modificare făcută va apărea pe website-ul nostru (familylife.ro/politică-de-
Ce date personale colectăm?
1.Dacă cumpărați produse de pe site-ul nostru, colectăm date necesare pentru comunicare pentru starea comenzii, date de facturare și livrare (nume și prenume, adresă de email, telefon, adresă și date de facturare, adresă de livrare).
2. Dacă participați la conferințe, evenimente, seminarii, lectorate, grupuri mici de familii, întâlniri personale de mentorare și doriți să păstrați legătura cu noi pentru a fi informați cu privire la evenimente ulterioare, pe baza unui acord semnat de dumneavoastră, colectăm următoarele date: nume și prenume, prenume partener, adresă de email, număr de telefon, numele orașului de resedință. Aceste date le vom folosi pentru a vă informa despre evenimente ulterioare (prin email și sms).
Cum prelucrăm aceste date personale?
1. Dacă cumpărați produse Family Life de pe site (familylife.ro) folosim aceste date pentru a putea finaliza, factura și trimite comanda către dumneavoastră, precum și pentru lămurirea unor neclarități în ce privește starea produselor și folosirea lor.
Pentru activități de informare (prin email, sms) în ce privește evenimentele organizate pentru familii și informare asupra produselor și resurselor produse de Family Life.
2. Dacă sunteți participant la una din activitățile organizate de Family Life (conferințe, seminarii, grupuri, întâlniri de mentoraere) folosim datele colectate de la dumneavoastră (nume, prenume, prenume partener, adresa email, telefon, orașul de reședință) pentru a vă informa specific în legătură cu evenimente organizate de Family Life și materiale și resurse produse de Family Life.
Prelucrarea datelor se face în temeiul consimțământului și preferințelor dumneavoastră de informare dacă alegeți să-l furnizați.
Care este perioada pentru care păstrăm și prelucrăm datele?
În cazul în care cumpărați materiale de la Family Life prelucrăm datele pe baza existenței raporturilor comerciale și ulterior ulterior conform obligaţiilor legale care revin în sarcina Family LIfel (de ex., în cazul documentelor justificative financiar-contabile pentru care termenul de păstrare prevăzut de lege este de 10 ani de la data încheierii exerciţiului financiar în cursul căruia au fost întocmite).
Politica de Returnare
Daca esti nemultumit de produsele cumparate de la FAMILYLIFE.ro si vrei sa renunti la cumparare poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in maxim 10 zile de la receptia acestora.
Dreptul de retur in termen de 10 zile se face în baza cadrului legislativ în vigoare. Legislatia romana in domeniu privind comerțul electronic și regimul contractelor la distanta: Ordonanța nr. 130/31.08.2000, completată prin Legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanței Guvernului nr. 130/2000
Dreptul de retur in 10 zile se adreseaza clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.familylife..ro.
Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Atentie! Pot fi returnate în baza acestor legi doar produsele comandate online si care nu au fost ridicate de la sediul nostrum ci primite prin curier.
Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.
Termenul de 10 zile se calculeaza de la data la care produsele au fost receptionate de catre client.
Procedura de retur produse presupune urmatorii pasi:
1. Inregistrare cerere retur produse si obtinerea numarului de inregistrare retur (NR-RMA)
(1.1) Cumparatorul va trimite prin e-mail la adresa contact@familylife.ro o cerere cu subiectul – Cerere retur produse comanda nr. ____/_____ (trebuie specificat nr comenzii si data acestuia);
(1.2) In cadrul cererii se vor specifica:
– numar comanda si data emiterii comenzii;
– date cumparator: nume si prenume, adresa de e-mail folosita la inregistrare cont si plasare comanda online pe www.familylife.ro;
– numar factura si data emiterii facturii ce fac dovada achizitionarii produsului/produselor;
– cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produs(e) (optional);
(1.3) La acest e-mail se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, aviz de insotire a marfii/AWB;
(1.4) Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datale mentionate conform pasului (1.2) sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful – Conditii de acceptare retur produs(e));
(1.5) In maxim 24-48 ore cumparatorul va primi pe e-mail un numar de inregistrare de retur (NR-RMA) si detalii privind aplicarea procedurii de retur.
(1.6) Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.
2. Conditii de acceptare retur produs(e));
- Pentru evenimente:
Dacă ați efectuat plata pentru un eveniment FAMILYLIFE și nu ați anunțat organizatorii evenimentului, FAMILYLIFE vă oferă șansa să veniți la un alt eveniment, de același valoare, cu condiția de a vă înscrie din timp la următorul eveniment.
- Produse
Produsul returnat trebuie:
– sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;
– in ambalajul original cu toate accesoriile si consumabilele aferente;
– fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor sau/si consumabilelor ce insotesc produsele returnate;
– cu documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, etc);
3. Constatare si validare acceptare retur produs(e)
(3.1) Dupa sosirea produsului/produselor in locatia FAMILYLIFE, personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de retur. Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de retur emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful – Conditii de acceptare retur produs(e));
(3.2) Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului prin e-mail, in maxim 24-48 ore de la primirea produsului/produselor, acestea facand referire si la taxele speciale aplicate, daca este cazul, in procesul de retur produs(e) (vezi paragraful – Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e));
(3.3) Pe baza rezultatelor comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, in a furniza acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de retur produs(e).
Inlocuire produs
Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare procedura retur si presupune inlocuire produs, vanzatorul va inlocui produsul cu unul nou al modelului specificat in comanda initiala a cumparatorului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs din aceeasi categorie de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
4. Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e)
Costuri suportate de catre cumparator:
– Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 10 zile de la receptia produsului;
– Cost transport curier pentru optiunea cumparatorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de catre vanzator ca nu indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur produs(e);
Costuri suportate de catre vanzator:
Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia la receptia produsului cumparatorul constata ca:
– Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului;
– Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului;
Rambursare sumelor
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.
Nota:
1. Politica de retur produs(e) mentionata mai sus se aplica doar produselor comandate online pe www.familylife.ro ce au fost receptionate de catre cumparator persoana fizica in urma transportului prin curier;
2. Politica de retur produs(e) mentionata mai sus nu se aplica in cazul produselor comandate/cumparate in magazinele FAMILYLIFE. Pentru produsele comandate/cumparate in magazinele FAMILYLIFE se aplica procedura de retur produs(e) din respectiva locatie FAMILYLIFE unde au fost emise documentele de vanzare;
3. Pentru produsele ale caror colete reprezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, cumparatorul este rugat sa refuze receptia lor.
Plata si Livrarea
Plata
Iti oferim mai multe modalitati de plata:
- Cash, la sediul FAMIYLIFE.
- Ramburs, platesti la ridicarea coletului de la curier.
- Transfer Bancar, in conturile noastre. Vei primi toate informatiile necesare cand selectezi Transfer Bancar ca modalitate de plata.
- Plata online
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul deschimb al băncii dumneavoastră.
Pentru platile cu card bancar, tranzactia va aparea pe extrasul de cont al clientului platitor ca FAMILYLIFE
Livrarea
Livrarea produselor se face prin courier rapid (FANCOURIER).
Prin curier rapid, comanda ajunge in 24 de ore direct la tine acasa. Daca plasezi comanda azi pana la ora 13, in cursul zilei de maine vei primi coletul acasa. Daca ai optat pentru plata ramburs, va trebui sa platesti curierului suma corespunzatoare. Avantajul este ca expeditia este rapida. Dezavantajul este ca taxele postale sunt mai mari.
Pentru estimarea pretului puteți accesa link-ul https://www.fancourier.ro/estimare-cost/
Contul Meu
Poti accesa contul tau oricand din meniul de la inceputul fiecarei pagini langa “Cosul Meu”.
De aici poți modifica informațiile contului tău, schimba parola, administra adresele tale, vedea comenzile tale.